rozeriin bende aynı düşünce ile ikinci çocuğumu doğurdum. ilki üç yaşını bitirdi yeni , hiç yalan yok gerçekten çok zor. Çünkü büyük oğlum da bana hala çok bağlı keşke diyorum 4-5 yaş olsaymıl aralarında. Aslında etraflıca düşünmek lazım gerçekten bizim biraz da sürpriz oldu. Çok şükür tabii de yine de kolay değil.