fatmaanuurr22 ben böyle aşırı bunalima girdiğim zaman Allahın gücüne gider diye çok üzülüyorum mesela annelikten yakınıyorum bazen ama sonra düşünüyorum anne olmak için yıllarca maddi manevi çabalayan insanlar var, ev dagiliyor tabii ki, yemek yapmak ayrı sıkıntı ama inan her şey 4/4 lük olduğunda da hiç kimse madalya vermiyor. Senin yapacağın tek şey bebeğine sarılıp onu koklayıp doya doya vakit geçirmek bu zamanlar çabuk geçiyor ne ara okula başladı çocuğun hiç bilmiyorum bebek hallerini çok özlüyorum evet yorucu bir dönem ama emin ol geçecek tadını çıkarmaya bak