fatmaanuurr22 çocuğunuzla ilişkinizde kendinizi sıkmayın zamanla o bag kendiliğinden kuruluyor. Bende dogum yapınca hic anne gibi hissetmedim özgürlüğüme düşkün biriyken bir anda küçük bebekle hapsolmuş gibi hissettim. Bağ kuramadım hayatım bitti dedim bir de kaynanam sürekli artık hayatın böyle kabul et diyip durdu allahtan annemler bu konuda tam tersi düşünüp beni bu düşünceden çıkarttılar. Bende 20 gün sonra tek kaldım annem ise geri döndü kaynanamda hepimiz böyle büyüttük dedi destek olmadı işten çıkmak zorunda kaldım kaynanam bakmak istemedi 6 senelik tazminatımı yaktım hem para olarak esime bağımlı kaldım hemde elimde bir bebekle kaldım üstüne kolikti uyumaktan nefret ederdi 2 yaşında hala nefret eder. Ama bunların hepsini aştım. Oğlumla bağ kendiliğinden kuruldu şimdi her gördüğümde resmen yiyorum aşk geliyor bir anda. Hayatımda bitmedi sinema filan gibi yerler hariç her yere birlikte gidip gezeriz eve filan kapanmadık. Esimin desteği resmen sıfırdı sonrasında oğlumun ona yaklasmadigini görünce pişman oldu yaklaşıyor ama annemlere filan oğlum daha düşkün anneye de cok aşık. Esim gece uykusuz kaldığımda bana destek olacağı yerde yatağını ayırdı sabahları kalkamıyorum dedi 2 senedir ayrı yatarız. 1 yaşında gece beslenmesini kestim gece kalkmasını kesti şimdi de ben esimi kabul etmiyorum yatağa tek başıma oğlum besiginde yatıyoruz zor günümde yoksan şimdi de sen gelmeyeceksin diyorum. Yani bir şekil cozuluyor zamana bırakın zaten yürüsün daha rahat edersiniz Evi güvenlik önlemli yaparsanız evin içinde kendi koşturur 2 yaşında zaten iyice başlarına buyruk oluyorlar zaman cok çabuk geçiyor tavsiyem bol bol bebise sarılın öpün 🤍 sosyal hayatı hic kismayin evde durmak daha cok hasta eder. Bebeğim 3 aydan sonra emmeyi birakti bağışıklığı dusuk olur dediler ama sürekli çıkardığım icin çokta guzel bağışıklığı var. Yani kısacası kendinize önce iyi bakin bebek zaten iyi olur ve kendinizi kasmayın Emin olun bebeğiniz oyle daha mutlu olur.