GezginPaNDa ben 5 psikiyatrist gezdim. Daha pedagog, çocuk gelişimcileri saymıyorum bile. Devlet Hastanesi’ne de gittim 1 kez. Yorum almak için. Her doktor da aynı şeyi söyledi aslında. 13-14 aylıkken gittiğimde bile. Ama hiçbiri net konusmamisti. Geçen hafta artık net bir şeyin olduğunu öğrendik, bu ayın sonunda da daha da netleşecek gerekirse hemen eğitim faslı başlayacak. Erken teşhisin önemi çok büyük böyle durumlarda. Bekleyerek zaman kaybetmek istemiyorum ben. Bence siz de alanında iyi bir doktora daha getirin eğer şüpheniz varsa