Oğlum uyaran dolu ortamda insanlardan kopar. Görmez ve duymaz fakat evde veya daha sakin ortamlarda iletişimimiz güzel., ismine hemen bakar, bizimle ilgilenir . Ortak dikkat guzel , işaret parmağı kullanır. 3kelimeli cümle kuruyor fakat sohbetvari konuşma tarzında değil mesela anne mama yiyorum gibi ve konuştuklarının çoğunu ben anlıyorum. Kendince bir dili var. Dil gelişimi de biraz sıkıntılı yani