buketkara55 merhaba bende bugün aldım 4 buçuk aylık bebeğim siz kaç damla veriyorsunuz
kubragoney evet öyle olması gerekiyor. Bebeğim içinde bestiron kullanıyorum
axp evet eczaneden ücretli aldım pahali bisey degildi
axp Newvit
axp ocean kullandık biz