miraykaanannesi axp ocean kullandık faydasını göremedik ferifer kullandık ondan da fayda görmedik şimdi bestiron plus a başladık bakalım o nasıl olacak
eenn ocean microfer Kullandım pahalı ama insanlar nasıl alcaksa sağlık ocağının verdiğinde bişey varmış doktor önermedi hiç almadım d vitamini sağlık ocağının verdiğini kullanıyoruz
kubragoney Ya bende bir şey soracağım Bestiron aldım ama kahve telvesi gibi partiküllü bir yapıda. Böyle mi olması gerekiyor normalde kullananlar cevaplayabilir mi
serife2 axp biz suan 10 ayligiz ilk basladigimizda 4 damlaydi kasiga dokuyordum ustunede iki damla sut sikiyordum ama tadi degismez beninki oyle alisti bence deneyince belkide sizinde alisir yoksa kotu ilac rengi bile kotu
esc24 axp microfer kullandım ama asla önermem. Ferritin ve demiri yükseltme konusunda çok başarısız. Doktor değiştirme durumunda kalmıştık. Yeni doktorumuz microferin işe yaramadığını söyledi ve kan sonucu da bunu destekledi maalesef. Parasına değmez
smileylaylom asy24905_ doğduğundan beri d vitaminini 4. Aydan itibaren demir 7. Ayında da b12sini kullandım oceanın hem severek içiyor hem leke olmuyor üstü memnunum ben. Değerleri de iyiydi 7. Ayında kan aldırdı doktoru baktı