betamom smileylaylom saglıkocagının verdiğini verdim ay bir pis kokuyor çişi kakası anlatamam. Arkadaş ocean da da oluyor dedi de
smileylaylom betamom normal yani böyle bi durumla karşılaşmadım. D vitamini olarak da ocean kullanıyorum
ayisit axp tadını beğenmemiştir, sağlık ocağının verdiğini bence kullanmayın derim doktora gidiyorsanız ona da bi danışın
serife2 axp anne sutu aliyorsa ya da mama az icine damlatin ilk ben oyle basladim beninki yemek saniyor onu daha versem icer😂
serife2 betamom bizde olmuyor oyle acikcasi ek gidadan dolayi oluyor o oda normal kaka renginide degistirmedi hic kabizlikta olmadi
betamom serife2 smileylaylom çok teşekkür ederim. Biz daha ek gıdaya başlamadan oldu malesef. O yğzden demir ilacıyla alakalı☹️ çocuktan cocuga değişiyor demekk
duygucansemih axp ben saglik ocaginin verdigini kullandigim zaman aşiri huzursuzluk, uykusuzluk ve tuvaletini cok zor yapiyordu. Simdi ocean kullaniyorum cok arastirdim gayet rahat kullaniyoruz tavsiye ederim
sdemir0652 axp bizde ocean microfer kullanıyoruz ama bazıları koku falan oluyor demiş bizde hiç olmadı öyle birşey
ruzgargulumm axp saglık ocagının demir ilacı diş çürümesi yapıyor bebeginizi emziriyorsanız gerek yok bence acele etmeyin bişeyler kullanmak için
serife2 axp biz suan 10 ayligiz ilk basladigimizda 4 damlaydi kasiga dokuyordum ustunede iki damla sut sikiyordum ama tadi degismez beninki oyle alisti bence deneyince belkide sizinde alisir yoksa kotu ilac rengi bile kotu