axp Kızlar bebeğim 4 aylık oldu sağlık ocağından demir ilacı yazıldı kullananız var mı veya başka kullandığınız demir ilacı var mı sizler ne kullanıyorsunuz acaba
serife2 betamom bizde olmuyor oyle acikcasi ek gidadan dolayi oluyor o oda normal kaka renginide degistirmedi hic kabizlikta olmadi
smileylaylom betamom yooo o nereden çıktı ki ? İlk defa duydum. 8,5 aylık bebeğim ek gıda aldığı için kokulu oluyor kakaları sadece
20ylmz axp Sağlık ocağının verdiği demir ilacını bebeğim kusup durdu bu yüzden doktor demir ilacını değiştirdi microfer ocean özel demir damlasıni kullanıyoruz artık Sağlık ocağının verdiği veraferon şu
axp 20ylmz benimkisinde kusma olmadı ama bugün ilk defa denedim tükürdü ağzında sadace bulaşığı kaldı 🤦🏻♀️
betamom smileylaylom saglıkocagının verdiğini verdim ay bir pis kokuyor çişi kakası anlatamam. Arkadaş ocean da da oluyor dedi de
ayisit axp tadını beğenmemiştir, sağlık ocağının verdiğini bence kullanmayın derim doktora gidiyorsanız ona da bi danışın
duygucansemih axp ben saglik ocaginin verdigini kullandigim zaman aşiri huzursuzluk, uykusuzluk ve tuvaletini cok zor yapiyordu. Simdi ocean kullaniyorum cok arastirdim gayet rahat kullaniyoruz tavsiye ederim
serife2 axp anne sutu aliyorsa ya da mama az icine damlatin ilk ben oyle basladim beninki yemek saniyor onu daha versem icer😂