organikirmik bizim evimizde şuan 23 derece bende 1.6 aldım 2.5 a baktım ama aşırı kalın geldi üşürse içine ince pijama giydiririm kışın diye düşündüm şuan zıbın üstüne direk tulumu giydireceğim 2 aylık ikizlerim bu Arada ben 6.12 ay aldım 3.6 olana baktım ama küçücüktü sanki bir sonraki ay içine sığamazlar gibi o nedenle büyük aldım bu arada bebeklerim 4250 kiloları 🥹