organikirmik Lcwden uyku tulumu kullananlar bedenleri nasıl? Yorumlar çok kafamı karıştırdı 75 cm 12 kg oğluma 3-4 yaş aldım falan yazmışlar bu ne böyle 😅
Betulmeyra organikirmik benim kızım ortalama bir çocukk hep lcwden giydiririm 1 beden büyük alırım yeterli bencee çocugunuz kaç kilo kaç aylıkk
bidebayilistersenferiya organikirmik bebeklerimiz yaklaşık aynı sanırım 9 aylık 12-18 aldım küçük geldi
ikikedibirbebek organikirmik rahat olması için bir beden büyük alıyorum 20 aylık 3-4 yaş kullanıyoruz
organikirmik bidebayilistersenferiya evet 9.5 aylık benimki de. 18-24 düşünüyordum gece giyecek zaten bol bol giysin hem de soğuklarda içine de bi şey giydiririm diye ama sanki o da küçük gelecek 😅
eymenku organikirmik 9.5 kg 73 cm 18-24 aldım güzel oldu bol içine bişeyde giyse sıkıntı olmaz ama ben bir beden daha buyyk alsam dedim ayaklarını içine çekerdim belki diye düşündüm
Gokturkmom organikirmik benim oğluşta 75 cm 90da alsam olur diyorum seneye tam olur 😁 boş giysin nolcakki
Pamukhanim_ organikirmik 8 buçuk kilo 1 yaşında bende 2-3 yaş aldım ama bilerek büyük olsun diye geçen yıl da 12-18 almıştım şuan tam oluyor
meeerve Pamukhanim_ çok büyük olmuyor mu ya? Ben mağazada görmüştüm aşırı büyük geldi gözüme 😂 benimki de 8.5 kilo 12-18 alırım geçen kış 3-6 kullanmıştım
papatya3458 Bebegim 3 ay 20 gunluk 3-6 ay guzel ama birazcik kisa geldi kucuk gelmedi bebegim 6 kiloyu biraz gecmistir. Hep 24 dereceyse 1.6 tog olabilir normalde etikette daha dusuk sicaklik icin oneriliyor ama icine sade zibinla bence iyi oluyor
KendiEvimdeDeplasmandayim organikirmik 9aylık kızıma 18almıştım dün gece giydirdim tam oldu keşke daha büyük alsaydım ya civilden almıştım
Pamukhanim_ meeerve kiviririm 2-3 yaşı kullanmadım dün başladım 12-18 ı giydirdim ama diğeride kıvırır giyer ben uyku giyim için hep büyük alırım pijamaları da 2-3 yaş ve 18-24 ay hep kıvırdım şuan mesela 6-12 olan vardı dün denedim kısa oldu rahat edemedi
blueberryyy__ organikirmik 8 aylık oğlum 12200 kilosu boyu 73 cm. 3-4 yaş aldım ben. Daha dün geldi siparişim. Bir tık büyük ama seneye de giyer dedim ben. Birde rahat rahat yatsın dedim çok aman aman büyük değil