defnesmam42 cnngkdmr ben size kızmıyorum aslında sadece yazarken Bi tik sert gibi olmuş olabilir kusura bakmayın sizde annesiniz söz konusu çocuk olunca herseye evham yapabiliyoruz işte çoğu da gereksiz aslında sadece kendimizi yıpratıyoruz
cnngkdmr defnesmam42 evet biraz sert oldu ama ben keyfimden yazmıyorum ki buraya destek fikir için yazıyorum keşke ona göre yazılsa egolusunuz demek ağır kaçıyor biraz ki beni tanısanız egonun e si yoktur sadece evladım için biraz pimpirk ve evhamlıyım sanırım
defnesmam42 cnngkdmr ben vitamin kullanıyorum bunun için sizden öneririm doktorunuzla konuşun yemediğini belirtin çünkü benim kızım sadece emiyordu 14 aylık bir bebek emiyor sadece ki artık bebek de değil çocuk şimdi çok şükür iki lokma da olsa yiyor bu instamimlara falan da bakmayın onların maşallah koca adam gibi yiyorlar bide günde 5 öğün yapıyorlar Allah nazardan saklasın ne diyelim ama bizim bebeler öyle olmaz iki lokma yemesi tmm gelişim açısından yeterli
cnngkdmr defnesmam42 evet zaten sırf bu yüzden instagrmaı kapatacam ya yeter bide her ay gelişimlerin yazıyolar bizene yani nazardan da korkmuyorlar hiç galiba çocuklarını herkese paylaşmaları da bi garip zaten hep mi bu ınfluncerlerin çocukları böyle olur ya mAşşallah 😬
defnesmam42 cnngkdmr ben egolu demedim ki kıyaslama yapıyorsunuz dedim ki gerçekten yapıyorum evet dediniz kendiniz de söylediniz. Bu yanlış tutum en çok sizi üzer ben o yüzden kızdım çünkü anne olarak en sert eleştiriyi en kötü tutumu biz kendimize yapıyoruz bu sizi hem psikolojikmen hemde bir çok açıdan çok yıpratir ben buna kızdım aslında
defnesmam42 cnngkdmr valla öyle o yüzden hiçbirine bakmadan geçiyorum benim kızım gibi olanları izliyorum mis gibi bakıyorum yemiyor bazen yiyor tamm işte diyorum ya da maşallah yiyor ama normal ölçüde yiyor bıkmıyorum bazıları bana çok abartı geliyor yani cidden yiyebiliyorsq da helal olsun 😅
eceonon cnngkdmr benim bebeğim almıyor tahin tadını hiç😅 kademeli koydum ama yarım öay kaşığı sonra bir çay kaşığı sonra bir buçuk… içer umarım♥️
cnngkdmr defnesmam42 ay ben. Sizi karıştırmışım pardon ya kusura bakmayın 😅bi hanımefendi egolu yazmışta ona gtti aklım 🫣
cnngkdmr defnesmam42 aynen bende bakmıyorum ya bilerek yapıyorlar bence paylaşımların insanların canımı sıkmak için
TwinsMom__ dovi ben aptamil frontura aldım 5 numara 1 haftadır gece uykusunda ve gündüz uykusunda veriyorum iştahlı açıldı maşallah deneyin isterseniz
ngold cnngkdmr merhaba ek gıdaya basıldığımızda bebeğime yemeklerin ardından mama veriyordum ve bebeğim bunu bildiği için nasılsa mama içicem diye yemiyordu bi kaç gün yemekten sonra mama vermeyi kestim ve yemekleri daha iştahlı yemeye basladı sizde yemedi diye mama ya da emzirme ile besliyorsanız kesin daha iştahlı yiyecektir eminim
_YanakReisinAnnesii cnngkdmr kilo almama sebepleri değerlendirildi mi? Alerji,reflü vs? Bunlar dışında genetik,doğum kilosu vs de önemli tabiki. Ben sadece çok üzüldüğünüzü görünce aklıma gelenleri yazmak istedim.
cnngkdmr _YanakReisinAnnesii ya gelişim geriliği ile doğdu zaten 31 görünümlü 46 cm 2250 gr doğdu reflü olsa belli olur diye düşünüyorum sadece iştahszlık var doktor kanlara baktı bi sıkıntı yok dedi genetik olabilir dedi ama bilmiyorum