cnngkdmr oğlumda cok boylu değildi esim ortalamaya gore kısa ben ortalamaya gore uzun kalıyorum mesela. Oğlumda yasitlarinin yanında biraz kısa geliyordu kalsiyum içerikli şeylerle hep beslemeye çalıştım tahini duydum cok iyi geliyormuş her gün tahin veriyorum. Mesela 12 aydan 18 aya 4 cm uzamış 18 aydan 24 aya 6 cm uzamış doktor daha da fazla uzamış demisti. Bende biraz kısa kalmasından korkuyorum erkek cocuk bir de kısa olmasin istiyorum sağlık tabi ki öncelik ama ilerde buna üzülsün istemem sizde aynı dusuncedesiniz büyük ihtimal. Kilo olarak sorun yok ama bende boy olarak biraz takmıştım %50 alti kalıyordu simdi %50nin biraz üstüne çıkmış.