kutisko didoece Emse ağzından çekmeyeceğim de tek memeyi emene kadar 3 defa uyuyor 🫠Hepten yarım saate indi emzirme süremiz şu an, tek memeyi 5-10 dk ne emerse emip geri uyuyor 🙄
kutisko ikibaloglanannesi Hatırlıyorum sizi Happymom’dan, biri Kutay biri Giray’dı sanırım oğullarınız 🌸 Allah sağlıklı uzun ömürler versin tüm çocuklarımıza, adlarıyla yaşasınlar inşallah 🤗🥰