Bebeğim henüz 12 günlük. İlk günler sarılığı arttığından mama da verdik, şu son iki gündür vermiyorum ama böyle de doyuyor mu doymuyor mu anlamıyorum. Memenin birinde süt zaten az, diğerini de 5 dk emip bırakır oldu. Uyuyor zaten sürekli fazlasını veremiyorum. Kaç dk ve kaç saatte bir emzirmeliyim bu durumda yardımcı olur musunuz tecrübeli anneler 🫠