Poyrazmom0 defnesmam42 maalesef nasıl kaydettiysek öyle de tek tek sileceğiz 😂 kaydedilenlere girince yönet yazısı var sağ da anca öyle tek tek seçip siliyorum ben 🥲
defnesmam42 Poyrazmom0 teşekkür ediyorum az önce fark ettim onu gerçekten ben diğer türlü tek tek kaldırmaya çalışıyordum böyle çok daha kolay ayy sonunda sildim hepsini 🙏😅
defnesmam42 Poyrazmom0 teşekkür ediyorum ama bunlara anlatılmaz dert değil ki öylesine açılmış bir post bir soru sordum o kadar 😅 kaynana eş falan cekistirmedim ya hoşuna gitmemiştir
gokcen_ defnesmam42 olabilir o kafayla 😂Ben de buraya uykusuz kafa yoğunken girince kelime harf eksik yazıyorum😅
seymammm Poyrazmom0 Sanane dediğine sanane 😏 Gereksiz karışanlara laf yetiştirmiyorum, işime bakıyorum.”
Poyrazmom0 defnesmam42 boşverdim zaten 😅 bu arada konyda mısınız acaba 42 yazınca merak ettim ya da öylesine mi yazmiştiniz😅
Poyrazmom0 defnesmam42 elif bebe mağazasını biliyor musun fetih caddesi üzerindeyim sen 😄 evet genelde hep uzak ya Selçuklu ya meram 😅