cikolatakarma_ ben çalışmalara başladım. Oglum 12 aylik. Beni hiç üzmez yormaz. Desteksiz baktim. Zorl günler yaşadım tek başıma baktim.hâla da zor gunduz tek uyku yapiyor, 9. Aya kadar gunduz uykusu yapmadı yarim yamalakti, 6. Aydan beri de wc gidemiyorum. Yalniz başına 5 dk kalmak istemiyor park yataginda. 😀 ama her şeye rağmen cok guzel. Şanslıyım ev işi ile uğraşmıyorum haftada 2 gün yardımcı geliyor. 2 2 bucuk yaşında oğlum kreşe başlayacak. Allah izin verirse 2. Bebeğe bu sıralar hamile kalmayı düşünüyorum.
2 ay once asla diyordum. 1 yas dogum gününde anladim ki zaman coook çabuk geciyor. 2 3 sene sonra başa dönmesi daha zor. Simdi bu yoğun ve zor temponun içindeyken, tekrar olsun istiyorum. Zaten boyle bile arada 2 yas oluyor hamilelikte birlikte