cikolatakarma_ Evet zor olacak. Hem de çok zor olacak. Kolay diyenler bebeleri büyütüp o günleri unutanlar. Zor zamanlar kolay unutuluyor.
Şimdi hamile kalsanız 2 yaşındayken yeni doğan bebeğiniz olacak. 2 yaş sosyalleşmek ister, park ister, tuvalet eğitimi ister… sonra ne oluyor? Olan büyüğe oluyor. Ekran başına oturması, fedakarlık yapması, isteklerini ertelemesi kaçınılmaz oluyor. Hayatın acı gerçekleri.
Ama en azından yardımcınız olursa bu zamanlar daha kolay atlatılabiliyor. İçinizi karartmak için yazmıyorum bu arada. İnsan kendini zora hazırlarsa daha kolay atlatır.
En azından 3-4 yaşa kadar beklerseniz büyük kreşe gider, anneden daha bağımsız olur.