rvd fatmaanuurr22 psikolojik olarak ta çok zor kimseyle görüşmüyorsun krem iprenç kokuyor birde bebeğim küçük 10 aylık idi maalesef oda hap ve krem kullanmak zorunda kaldı . Çoo şükür geçti atlattık Allah kimseye göstermesin