1cocukannesi_1 elisaaaa00_ hangi markaları denediniz farklı marka deneyin ben 9 aydır aptamil kullanıyorum deneye bilirsiniz yada keçi sütlü mamalar var onlardan deneye bilirsiniz 1 2 markayı içmedi diye vazgeçmeyin denemekten elbet birini içer
elisaaaa00_ 1cocukannesi_1 dün gece bebelag gold aldık canım çok şükür sevdi onu daha önce hip ve aptamil vermiştik içmemişti
gg3848 elisaaaa00_ bebeğiniz çok küçük bence o mamadan vermeyin farklı mama markaları deneyebilirsiniz ya da doktorunuzla görüşün başka bir tavsiye isteyin
Karacahanim elisaaaa00_ ari mamaya 6 aydan sonra başlatılıyor canim. Daha erken verme bence hazımsızlık yaparsa bide onunla uğraşman gerekir. Bebevit mamayı tavsiye ederim uygun fiyatlı ve yerli marka🥰