elisaaaa00_ doktorlar önermiyor diye bir şey yok hanımefendi. Anne sütü alamayan bebekler aç mı geziyor? Sütünüz yetmediği yerde hiçbir doktor aç kalsın mama önermiyoruz demez. Arı mama dediğiniz yapay şekerli bi besin. Daha 4 aylık böbrekleri bağırsakları henüz gelişmemiş bir bebeğe şekerli yapay bi mama vermeniz bebeğinizin sağlığını bozacaktır. Kafanıza göre değil doktor tavsiyesine göre ilerleyin ve böyle Kafadan doktorlar mama önermiyor diye saçma sapan şeyler atmayın