Uffsananebeslk benim bebeğim daha küçük ama görümcemden biliyorum iki oğlu vardı birinde çok zorlandım dedi üç dört ay çekti özellikle büyüğü hep koltuk arkasına saklanır üstüne yapardı oda kızardı falan diğer çocuğu üç gün içinde öğrenmiş beni hiç zorlamadı dedi ama ona rağmen oynarken falan bazen unutup üzerini ıslatırdi yani kolay olan bile bir günde öğrenemiyor bir günde kazalar geçmiyor siz kararlı ve sakin olun