Daha 1.gün ama ikinci denememiz. Yaz bası denemiştir 1 hafta olmadı
Çişini tutmuyor sürekli altına yapıyor. Lazımlığa sürekli oturmak istemiyor. Lazımlığa oturtuyorum yapmıyor kaldırıyorum altına yapıyor. Vallahi delircem 1.gün ama bu ikinci denememiz vazgeçemem zaten 3.yasına girdi çok net söylüyorum alıştırcak birini bulsam maasımın tamamını vericem o derece