asafimkavun şarjı da uzun gidiyor benim evim 1+1 turboda 3 gün yetiyor eko da daha uzun sürüyor ıslak da güzel yerde süpürmeden sonra bir şey düşse onu da çekiyor silerken yedek parçalar olması da güzel benim sıkıntım başka bir dikey de olsa aynı problem olacaktı saçlarım çok uzun döküldüğünde o fırçaların arasına giriyor ya temizlemesi zor olabiliyor bide bana kayınvalidem hediye almıştı daha bi tatlı geliyor o yüzden haha