Benimde 35+6 da doğdu kızım. İlk başta çok zorlandım 2600 doğdu. Kaşığa sıktım göğsümü hiç alamıyordu sol göğsümün ucu da yoktu. Hastanede sarılığı yoktu. Komşumuz silikon ucu önerdi onu aldı ama onda da ucunu ezer gibi canım çok acıyordu takması zulümdü. Ucuna yerleştiriyordum çocuğu alana kadar kucağıma geri düşüyordu. Ben diyordum bu çocuk silikonla doymuyor sağım makinesi almam lazım komsular kayınvalidem falan onun midesi ne kadar ki doyuyordur alma şimdi bilmem ne. 5 gün sonra 2290 a düşmüş kilosu ve sarılık olmuş tabi ben nasıl ağlıyorum. Kimseyi dinlemedim artık pompayı aldırdım eşime biberonla beslemeye başladım. O da zor süreçti az miktar sütü bile içmesi çok uzun sürüyordu. Sık sık beslemem gerektiği için sürekli sağım yap besle gün öyle bitiyordu. Kimisi biberon verme emsin emsin diyordu öyle sinir oluyordum ki bende sanki aptalım bilerek kendimi yoruyorum alamıyor aç mı bırakayım. Her gitmeye düşüyordu sarılığı kilo da alıyordu ama uzamıştı süresi. Tabi göğsümü de vermeye uğraşıyorum bu süreçte ama alamıyo alamayınca sinirleniyordu. 28-30 günlük olunca bi alabiliyordu bi alamıyordu. Ama uyumak için kullanıyordu göğsümü bi iki çekip uyuyordu. Şuan 46 günlük çok şükür yaklaşık 10 gündür emziriyorum sağım nadir yapıyorum göğsüm dolu olunca. Ama bende de şöyle bir düşünce oldu. Biberonda ne kadar içtiğini görebiliyordum doyduğunu biliyordum. Göğsümde de bazen uzun aktif emiyo çoğunlukla 7dk aktif emiyo sonra emzik gibi kullanıp arada çekiyo uyuya kalıyor doymadığını hissediyorum uyandırmaya çalışıyorum. Zaten 1 saat geçmeden kendi de uyanıp istiyo. Birde sağım kadar iyi boşaltamıyor bebeğim o yüzden bir göğsü 2 defa veriyorum ya da işim varsa 20-30 ml sağdığım sütü veriyorum ilave olarak. Bugünde mesela futbol topu emzirmeyi aldırabildim ve yatarak aldırabildim önceden alamıyordu. Yani baya uzattım sürecimi anlatmak için çok zor bir süreç ama benim kızım büyüdükçe güçlendi. Sabredin ve göğsünüzü unutturmayın. Şimdi de daha da güçlenmesini bekleyip sabrediyorum göğsümü boşaltsın ve hemen uyuyakalmasın diye. İnanıyorum o da zamanla olacak o bana güç veriyor. Sizde sabredin ve özellikle ben geceleri göğsümü vermeye zorladım başta bi garipsedi sonra çekmese bile gülümseye başladı yüzü yumuşadı göğsümde rahatladı zamanla alıştı.