Kızlar merhaba, 41 günlük bebeğim var 34 haftalık doğum yaptığım için 11 gün küvozde kaldı. Orda biberona alıştı. Her gün gidip emzirmeye çalıştım ama yoğun sarılık ve çene kasları henüz gelişmediği için yalnzıca ten teması kuruyodum. Hastaneden çıktı yine sürekli emzirmeye çalıştım ama hep uyuyodu ve emme refleksi gelişmemişti. Mama takviyesi ve süt sağımı yapıp biberonla vermeye devam ettim. Bi yandan da sürekli emzirmeye çalıştım gittikçe emme refleksi gelişti ama şimdi de meme reddi yapıyo. İki fırt çekiyo sonra ağlayarak mememden kaçıyo. Alternatif beslenme yöntemleri denedim biberonu bırakmak için hepsine kıyameti kopardı. Mememi de bi gün çok güzel kavrayıp emiyor bi bazen yaklaştığında bile kriz geçiriyo. nasıl bir yol izlemem lazım. Herkes sürekli dene mutlaka dönecek diyor ama bi çare bulamıyorum. Yardım edin lütfen tecrübelerinizi paylaşın benimle