@gizosgamzismom Darıca dayım bende ama açmadım gece soğuk oluyor ama ben hâlâ şort t-shirt yatıyorum üstümde yorgan geçmemiş nevresim var 🤣 kızıma da geceleri uyku tulumu giydirmeye başladım atlet külot üstüne pazen kumaştan olandan içi elyaf değil ama vücudu yine de sıcacık ona da yine yorgansız nevresim örtüyorum bu sabah açsam mı diye düşündüm full yağmurlu soğuk ama sonradan kahvaltı yaparken ısındık hatta mutfağın kapısı açıktı 🤣 akşama doğru da ayağıma pamuklu patik çorap giydim ohh mis 😀 biz yanıyoz heralde 🤭