myangelson gizosgamzismom şuan 24 derece odanın içi petekler yanmıyor gece 22 derecelere kadar iniyor kışın 19 dereceyi gördüğümüz oluyor petekler açıkken,🥲
gizosgamzismom usenmedimyaptimbirvelet ne kadar güzel benim evim arka da kaldığı için çift daire güneş alması zor. Nerede oturuyorsunuz
Papatkokusu123 gizosgamzismom Sanırım bizde yakicaz küçük yeni doğan bebeğim ve 2 çocuğum daha var üşüyüp hasta olacaklar diye korkuyorum resmen geçen sene ekimde yakmıştık
gizosgamzismom Papatkokusu123 benim de 2 çocuk var biri 5 yaş diğeri 6 aylık bebeklere zor oluyor usurler 🌸
myangelson gizosgamzismom kışın çok üşüyorum ben ya oğluma da 2.5 tog aldım uyku tulumu onunla uyutacagim dereceler düşünce 🥲
Papatkokusu123 gizosgamzismom Evet malesef yapcak bisey yok hasta olmasınlar benim hiri çok hassas zaten o yüzden mecburum
myangelson gizosgamzismom benim oğlum bir de üstünü orttugum an açıyor ya 😄 sicakliyor desem bakıyorum sırtı buz gibi oluyor