TalentedMom prensesanesi01 kaç yıl kullanmış o önemli Uzun süre kullandıysa çekimi düşmüştür elektrikli alet sonuçta
prensesanesi01 TalentedMom anladığım kadarıyla 3 yıl önce bi ara kullanılmış sonra 8 ay daha kullanılmış
TalentedMom prensesanesi01 çekim gücü düşmüş olabilir onu 2.al almaktansa uygun fiyatlı ürünler var kiwi baby babamın ve plus onlar da çok güzel
TalentedMom prensesanesi01 biri video paylaşmıştı kiwi ile ilgili çok iyi demişti ben şuan babymom kullanıyorum güzel
sariniz13 prensesanesi01 lansinoh ve aventin kullandım ama avent kat kat daha güzel çekim yapıyordu aşırı kaliteliydi ben ikisinide deneyimledim acent 3 yıllık falandı sanırım çünkü arkadaşım kullandı ondan önce kuzeni kullandı sonra ben lansinoh bilmiyorum ne kadardı ama o çift taraflıydı belki o yüzden çekimi avent kadar değildi
Havvaana prensesanesi01 hayır o dediğiniz göğse takılan yer, benim dediğim biberonun iç kısmında kalıyor vakum yapıp sütü toplayıp biberona bırakıyor
prensesanesi01 Havvaana hıı anladım peki göğüse uymazsa o da ekstra satılıyor mu adı nedir o parçanın
Havvaana prensesanesi01 o kadarını bilmiyorum ama her markanın ölçüleri ayrı bildiğim kadarıyla bir markada her ölçü yok tek bir ölçü var birazda araştırın
cansu_22 Merhabalar benim oğlum daha 4 aylık ve mamam takviyesi yapmaktan emmeyi unuttu şuan damal damla anca süt var ve benim eller serbest süt pompası almam lazım sizce hangisinin almalıyım
umayin prensesanesi01 3 yıl çok fazla bende satıyorum 1 yıllık 500, flanşları falan yenı mı sorun degısmıs mı
prensesanesi01 umayin 1 yıllık aldım canım maşallah güzel çekiyor ama memenin o oturduğu yere sadece meme üçünün girmesi lazımmış o biraz büyük geldi