mbabygirlm bugün ayni durumu bende yaşadım sabahçı kızım geceden beri hic durmayan sağanak vardı kapidan iki adım atamadık resmen birazda rahatsizdi açıkçası dinlensin daha kötü olmasin ıslanıp diye götürmedim ama hasta olmasa bir şekilde götürürdüm bütün kış illaki yağacak hep götürmemezlik etmicez mecburen dediğiniz gibi daha ilkokulu var bunun aahhh cok zor sabah kalk beslenme hazırla okula götür eve gel isleri yap öğlen geri al havalar gunesliyken cok güzeldide kötüleşince bi üşengeçlik vuruyor bana😅😅