mbabygirlm Kızlar ben yeni okul annesiyim ve dışarda yağmur yağıyor götürmeli miyim götürmemeli miyim bilmiyorum. İlerde 1.sınıfa gidicek yine kış olacak o zaman da mı götürmücem diye düşünüyorum. Sizce ne yapmam gerekiyor
AlinaEmreHan1 mbabygirlm Yağmur yağıyor diye mi götürmediniz anlamadım hem Türkiyede o kadar sert kış veya sert havaları yok ki üşütecem diye korkuyorsanız götürün tabi, çocuğunuz hastalanmadığı sürece okulunu aksatmasın bir gidip bir gitmemezlik yapıp da Nasıl ilerlerseniz öyle gider çünkü
uykuseveruykusuzanne mbabygirlm yağmur yağıyor diye mi götürmüyorsunuz ? Yoksa üşütür diye korktuğunuz için mi?
catperson mbabygirlm hem eğitimci hem anne olarak yağmur engel değil okula gitmesine. Kendi kızımı gönderiyorum, öğrencilerim de geliyorlar.
Dondurmalikahve mbabygirlm İlerde 1.sınıfa gidicek yine kış olacak o zaman da mı götürmücem diye düşünüyorum. Okul döneminin yarısını kış veya soğuk havalarda geçiyor zaten, sırf soğuk kış diye okula göndermemek gibi bir şey olamaz. Hastalanmadığı ve resmi açıklama ile tatil olmadığı sürece çocuk hep okula gitmeli.
Hndsmom catperson merhaba eğitimci olduğunuz için soruyorum hocam, ilk sene çok sık hastalanmaları normal mi , ikinci sene bu durum nasıl oluyor acaba gerçekten artık yıldık bi çocuk her hafta hasta olur mu? Üstelik haftada 3 gün 2 saat gittiği halde böyle. İlköğretim ve okul öncesinde düşünemiyorum bile
Nazlimu_ mbabygirlm götürün bence. Bizde bu sene ilk defa okula başladık. Kızım 3 yaşında. Ben geçen gün öksürüyor diye göndermedim arkadaşlarına bulaşır falan diye öğretmen ona bile göndermemezlik yapmayın dedi. Bu tarz durumlarda haberleşelim sınıfta çocukların hepsi öksürüyor kendi hasta gelemicek durumda olmadığı sürece mutlaka gönderin dedi
Winner Üstünü sıkı giydirin şemsiye alıp götürün bence. Bütün kış hava böyle olcak alışssanız iyi edersiniz ☺☺
SooMin Hndsmom Merhaba bana sormamışsınız ama alerji doktorumuzun söylediğini belirtmek istedim size ilk sene çok normal olduğunu söyledi hastalıkların olacağının sene ilerledikçe okula gittikçe azalacak
Dondurmalikahve Hndsmom Bize çocuk doktoru bağışıklık kazanana kadar bir kaç yıl hastalanması normal dedi.
catperson Hndsmom Merhaba, kreşe başladığında kızım da sürekli hasta oluyordu, çocuk doktoru bunun normal olduğunu söylemişti. Sonraki yıllarda o kadar hasta olmadı, bu şekilde bağışıklıkları güçleniyor zamanla. Geçmiş olsun bu arada🙏
Hndsmom SooMin ayyy çok teşekkür ederim siz de mi alerjiksiniz acaba , bizim de doktorumuz şüphelendi alerjik olmamızdan ama daha test yaptırmadık randevu ayarlayamadım. Zaten o yüzden de çok korkuyorum.
SooMin Hndsmom Evet maalesef solunum yolu çocukluk astımı söylenmişti testlerimizi yaptırdık tedavi de gördük ama okula başlayınca tekrar etti bundan kaçış yoktu zaten
aptalliketme mbabygirlm Götürmemek için sebep yok şemsiye alın gidin Yani önceden karlı havada bile gidiyorduk bizler Hadi şuan göndermiyorsunuz ilerde ne yapacaksınız 1. Sınıfta vs geri mi kalacak çocuğunuz yağmur yağıyor diye Birde çocuğunuz bu şekilde alışır ilerde yağmur yağıyor gitmeyelim der
Hndsmom SooMin çok çok geçmiş olsun 💐 peki şikayetleriniz neydi eğer sakıncası yoksa öğrenebilir miyim bizimkilerle aynı mı diye sormak istedim
simseklivekalpli mbabygirlm götüreceksiniz tabiki, şimdi gitmese ilkokulda karda yağmurda yine gidecek sonuçta
Hndsmom catperson çok teşekkür ederim bunları okumak çok rahatlattı çünkü kaygılandım inanın nasıl geçecek ileriki dönemler diye Allah razı olsun
SooMin Hndsmom bizde hiçbişey yoktu 2 buçuk yaşında grip oldu ertesi gün solunumu hızlandı aşırı derece acile kaldırdık sonrasında hastanede yattı bende alerji doktoruna getirdim