Palmiye1 cok gecmis olsun butun cocuklarimiz hayirla saglikla kolaylikla gecssin hastaliklari
Benim kizim da ana okuluna gidiyor I’ll definitely ginderiyorum gecensene iki ay gonderdim diyanet kresi idi iyi idi guzel idi ama hasta oldu gecti bir daha oldu oksuruk oldu kardesi hasta oldu kimsem yok esim Hakka ride es gitmiyor yani am an kalsin dedim bubsene ana okula yazildi gidiyor hasta olduk grip olduk burnh akti sarimsak Bal limon kuru yaotim ravla mor meyvekarisimi aldim veriyorum gecmedi doktora gittik antibiotics Verdi Hani kulandim bes gun 8
Gun yani iki gunden beri yine burnu akiyor cocugun sizler aferin ya da baska soguk alginkigi ilaci kullaniyirsunuz havale gecmis oldugundan soguk alginkigi ilaclari yasak bize nasil olcak bilmem dut kaynatirim sarimsak limon kuru pekmez Bal serum fizyolijk yaparim burnuna hortumla ceker ama be bilim ya aradan cok kisa Zaman gecti kardesine bulasti oniyikestinkardesine oldu kardesingecti kisima takrar bulasti galiba surekki bagisikkik Boyle boyke kazanacak diyorlar iyinde surekki zaten hasta oluyor ki cok sukur bir seybfemiyorum ama burnh akiyor okula gidiyor ama be bilim ates olursa Hadi burun iki hafta akacak belki Hani bilemem ates benjnfusunduruyor ever bakiyorum da