Palmiye1 evet devamsızlık sevmiyorum ödevlerini de eksiksiz yapıp gönderin kontrol edin yazıları düzgün yazsınlar ödevini yapmayan çocukta sevmiyorum diyor kendileri ki bu çocuklar her harfi ilk defa öğreniyor yapamaması bozuk eğri yaomasi kadar doğal birşey yok 3 haftada 2 defa kızımı yapamıyor diye teneffüse çıkarmamış sınıfta oturtup ders yaptırmış arkadaşları bahçede oynarken 😏😏 tuhaf bir öğretmene düştük koskoca 4 yıl nasıl bitecek hiç bilmiyorum 🤔🤔🤔