Palmiye1 ben her cuma sarımsak bal limon yapıp veriyorum bağışıklık için 1 eylülden beri gidiyor ara ara hapşırık ve burun akıntısı oldu ama öyle ateş yapacak kadar olmadı çok şükür belki sarımsaktan hasta olmuyor yada hasta çocuk denk gelmedi diyeyim çok şükür en korktuğum şey benimde 🥴 umarım okul bitene kadar olmaz hem kpss çalışıp hem kursa gidiyorum hasta olup evde kalması benim için sıkıntı 😐