Alesh benim kızımda alerjik ve reflülü 4,5 yaşında geçen yıl bir ay da beş kez hasta oldu 😔dayanamayıp aldım okuldan bu yılda başladık okula ve yine hasta 😔tekrar göndermesem mi diyorum ama kendimde çalışıyorum mecburumda çok çaresizim bağışıklık kazanılıyor mu cidden sanki alerjik çocuklarda hiç bağışıklık kazanılmıyor gibş 😔