Duygu91 anne karnında ogrendım 4 ayda oglumun bobregınde genısleme vardı (up darlık?) tam olarak bu yazıyordu ultrasonda sonra hamılelıgım boyunca rısklı gebelıkten devam ettım yavrum dogdu ve bobrek genıslemesı artıkca arttı Ankara da gazı unıversıtesınde takıplıydı mag 3 vs cekıldı ve 4 ayında acill operasyon dendı içim almadı cok kucuktu heba oldum nasıl olcak nasıl yapıcam dıye sonra annem geldı ıstanbuldan sunnet ettırelım dedı bı umut ya tamam dedım ettırdık ertesı hafta doktoruna goturdum bana agzına gelenı saydı kafanıza gore nasıl ıs yaparsınız alakası yok ben operasyonla yapacaktım ılerı attın vs vs dıye beklemeye aldık mecbur sonra tekrar ultrason ıstedım belkı dıye sonuc azalma basladı 1 ay sonra birdaha bırdaha derken azaldı operasyona gerek kalmadı duzenlı takıple devam edıyoruz evet Oğlum bobrek hastası tamamen gecmedı gecmıcek ama o kucucukken amelıyatta olmadı yanı kısacası gecebılıyor sunnet onemlı erkek bebeklerınde cunku sunnet olan çocuklar nadir mikrop kapıyorlar
rabbim tum bebeklerı korusun şifa versın ınsallah🙏