Bugün bebeğimi kontrole götürdüm. Doktorumuz ultrason sonucunda böbrek genişlemesi olduğunu söyledi. Cuma günü idrar kültür tahlilleri yapılıp ona göre tedaviye başlanacakmış. Başına böyle bi durum gelen var mı nasıl tedavi ediliyor, hemen geçiyor mu ? 😔