presnsesinannesi benim bebeğim de doğumdan sonra hastanede kaldı bende sütümü sağıp veriyordum hatta başta üzüntü ve stresten dolayı sütüm o kadar azdı ki yok gibi bir şeydi ama şu anda ki aklım olsa asla sütüm yeter mi yetmez mi endişeleri yapmazdım strese girmezdim evet yeme içme etkiliyor fakat en önemlisi moral ve asla stres yapma bebeğin Allah’ın izniyle çıkacak. Sağım yaparken bu süt bebeğim için yeterli de ve güzel şeyler düşünerek sağım yap. Süt içinde kaynatılmış incir, Solgarın süt arttırıcı tableti Bestlak vs bunlarda tabiki takviler… Sütün yetmezse de hiçbir şey olmaz bir çoğumuz mama takviye ediyoruz sen iyi hisset ki sütünden bebeğine güzel şeyler geçsin