rabiaks ilk Aylar sertlik vardı ama sonradan yumuşadı.Yumuşak olması az süt demek değil canım.Ama azaldıysa da Bir sürü sebep olabilir .Uykusuzluk, yorgunluk ,canını sıkan bir şey olabilir.Ama şöyle bir şey de var sağımla gelen ile bebeğin emdiği aynı miktar değil.Bebekler sağımdan daha güçlü çene yapıları vardır.Doktorum böyle dedi bana.Sen pompadan 80 ml çıkarıyor olabilirsin ama bebek emdikçe 100 ml emiyor olabilir.