asellmiihramom barbiee_ evet Knka bende roborock istiyordum çevremdekiler çok memnun şansımızı dyson yana kullandık 😂🥰
barbiee_ @simseklivekalpli şimşeklim napıyon sen yaaa başlığımı değiştirmişsin etme eyleme abdkdjsksk
simseklivekalpli barbiee_ başlığın duruyor çiçeğim etiketini düzelttim 💐pahalı faraslarin derdi de büyük oluyor naptın hallettin mi 🤣
KendiEvimdeDeplasmandayim barbiee_ güle güle kullanın 🌸 bende de v15 var ama halılarda sorun olmuyo halının yapısıyla alakalı olabilir ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim barbiee_ tam değil. sanırım 4başlık vardı bi tane de ben ekstradan aldım koltuk süpürme başlığını ☺️
barbiee_ simseklivekalpli pardon çiçeğim yaşıma ver ajdkdkskdl Ahahaha geldi kanka zabah akşam ev süpürüyorum 😆
barbiee_ simseklivekalpli kanka çekiyor da çekim gücü fazla olan modda duruyor anlamadım bazı halılar öyle yapabiliyormuş niye var o zaman o mod duruyorsa
Aslimm KendiEvimdeDeplasmandayim merhaba ne zaman aldınız siz ,hangi modeli bende almayı düşünüyorum da
KendiEvimdeDeplasmandayim barbiee_ 24e süpürgeyi almıştım sanırım 25te olabilir. 2bin de aparata verdim 26 civarına geldi ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim barbiee_ 4 ay oldu en az. Doğrudur ya hemen zamlanıyo her şey 😒 siz kaça aldınız
Aslimm SheDoesntCare merhaba ben de almayı düşünüyorum da sizin v15 hangi modeli ? Ne zaman aldınız kaç başlığı var
SheDoesntCare Aslimm merhaba V15 detect absolute kullanıyorum 2 sene önce aldım memnunum başlıklarını aşagıya bırakıyorum 👇