seda2852 bizimde öyle 3,5 aylık hala devam konaklar. Bir sürü şey denedim ama çok saçlı olduğu için sanırım. Biraz geçiyor sonra tekrar oluyor. Saçlarıda dökülüyor bayağı ama bu aylarda olabiliyormuş. 6.ayda tekrar dolgunlaşır diyorlar bilemiyorum bakalım