Bizim bebekte de vardı zeytinyağı sürdüm biraz beklettim sonra tarakla hafif tarayıp şampuanla yıkadım , şampuan sürüncede biraz tarayın çıkınca böyle kabuk kabuk oluyor zaten saç kuruyunca kendisi dökülüyor . Doktor Hindistan cevizi yağıda iyi gelir demişti