sumayan bizim kız daha tam beceremiyor nesneleri tutmayı, ana kucağını da hiç sevmiyor ne yazık ki🥲 egzersiz yapmayı çok seviyor dönmesi için hareketler yapıyoruz, parmak kuklasını bir kişi daha önermişti onu da deneyeceğim umarım sever biraz memnuniyetsiz ama 🙃