birhemsireanne sizin döneminizdeyken uyurken evi ışıl hızıyla toplayım dışarı çıkıyordum😃 pusetle götürdüm başta sonra kanguruyla, ona göre giydirdim kışın bile yarım saat olsa da çıkardım😀 ağaca, yaprağa dokundurdum bak ağaç yeşil dedim, araba hızlı dedim, absürt bakışlara rağmen ona herşeyi anlattım😀 evde tüm rutine onu da dahil ettim. Anne karnı altı aylıktan beri kitap okudum. 😃 ayına göre aktivite kitapları aldım.
Şimdi 3 yşında bilişsel gelişimi çok ilerde hatta😄