Afra34 Zynp1016 olmaz Allah'ın izniyle 🤲🏻 biraz bu gece dikkat edeceğiz sabaha birşeyleri kalmaz inşallah 😍
Afrasel Zynp1016 37.1 oldu en fazla ama alından 37,4 popodan 37,8i geçmedikçe ilaç vermemek gerekiyor dediler ama ağırdı olursa ağlar ozaman verebilirsin dedi doktorumuz verdim bende rahatladı biraz
Gde1307 Smnl verem aşısını haftaya olacak canım. Ama ateşi çok çıkarsa eklem yerlerine soğuk uygulama yapabilirsin sende aşı yerine su değmeyecek sadece.
Desbildemates Bizde dün olduk çok şükür ateş çıkmadım ama Sabaha kadar inledi daha ateş çıkma ihtimali var mı bizim ebe hiç ilaç flndan bahsetmedi ama eşime dedim calpol al verelim ağrisi var hep inliyor ıkınıyor anlamdım ya içim gidiyor 😥
Gde1307 Zynp1016 verem aşısı için gün verdiler her zaman yapamıyorlarmış canım bende anlamadım bizim ebeler bir garip perşembe günü olacak verem aşısını
Zynp1016 Gde1307 hımm bana da Çarşamba sabahtan yapacağız dıye geçen aydan gün vermıslerdı canım ondan belkıde bız hepsini olduk
Gde1307 Zynp1016 banada bir ay önceden düne gün vermişlerdi dün gittim bugün yapamayacağız dediler anlamadım bende. Aynı stresi tekrar yaşayacağız
Zynp1016 Gde1307 ne kadar sinir bozucu bısey ya ne saçma bı ay önceden gün verıp o zaman gıdınce bugün yapamayacağız denmesi
Birminnosannesi Zynp1016 Hemşire ver dedi ben hemen açıdan sonra calpol verdim. Yanlış mı yaptım bilmiyorum.