berosunannesi ilk gün çok güzeldi ikinci gün bezini çıkarırken uyanır gibi oldu ne yapıyorsun ben bez kullanmıyorum ki dedi niye üstümü açtın dedi çiş yapmışsın mı diye baktım annecim dedim çıkardım onu tuvalete götürdüm yaptı 9da bi uyandı yine kaçırmış bu sabahta aynı şekilde 6da çıkarıp tuvalete götürdüm tekrar kaçırmış bu sefer pişkin pişkin beni çağırıyor anne yine altıma kaçırmışım diyo hahhah ama gece ödüm koptu çok uyandı döndü filan dedim eyvah görürse yer beni ve kafası karışır diye gece bez olayını bugün itibariyle bıraktım 😒 3 gün dinlendim yeter haha havalar soğudu ben artık buna bağlıyorum olayı bugün kombiyi açtım artık gecede 2 saate bi kalkıp kontrol edeceğim eğer kaçırdıysa değiştiririm kaçırmadıysa tuvalete götürürüm 4 ay oldu gündüzü bırakalı geceleride iyiydik aslında havalar soğuyunca afalladı yavrum benim 3 yaşında bu yaşına kadar en çok tuvalet eğitimi zorladı beni 🙃🫠