berosunannesi ben gece iki saatte bir kızımı uyandırmadan kucağımda tuvalete götürüyordum ışıkları da açmıyordum. Klozette çiişşşş çiiişş dediğimde yapıyordu geri yerine yatırıyordum. Mesala iki gün iki saatte bir kaldırdım, sonra ki iki gün üç saate bir kaldırdım. Daha sonra gece 12 gibi ben uyumadan önce çişini yaptırdım aynı şekilde. Gece hiç altını ıslatmadı. Bir hafta kadar böyle saatli takip ettim sonra da tamamen uyandırmayı kestik. 23 aylıktı bıraktığında bezi, gündüz hemen bıraktı zaten çok nadir oyuna dalarsa kaçırdı bir iki kez, gece de bu şekilde max 1 hafta sürmemiştir bıraktı.