EymenkartalEnderasaf önce ben olmuştum benden kızıma geçti. Şurubu var korkulacak bişey yok. İki gün kullandıktan sonra kendine geliyosun 5 beş kullanman gerekli enfluver i. Bişeyi kalmaz merak etme. Yalnız hastalık geçtikten sonra öksürük başlıyo onunla biraz ugrastık iki hafta kadar sürdü oda geçti şimdi çok şükür