momofalya tospikannesi_ bende acaba dedim rengi çok mu koyu yazılar çok mu karışık ama şimdi gözüm iyice alıştı teşekkür ederiiim ❤️ inşallah siz de gönlünüze göre bulursunuz 🌸
YumukluSucurtaa momofalya aynı hali bende var sorun şu benim mutfak halısı çok kirleniyor orda yemek yeniyor yeni sisal hali modelinden aldım dün geldi daha kullanmadım leke tutmayan halı modeli olarak geçiyor
anneyimannea momofalya konudan bağımsız buzdolabının markası nedir buzlugu altta olan buzdolabı arıyorum iç haznesi nasıl memnun musunuz
hafizevr momofalya bence bu gayet güzel olmuş dolapların sade düz kapak olduğu için halın karışık durmuyor. Krem alma sürekli lekelerle uğraşırsın gözüne batar💖
Deletedmom_875 Dolaplariniz duz beyaz olduğu icin hali karışık kalmamış. Renk olarak da kulplara uyum sağlamış. Bence gayet güzel, güle güle kullan