kızlar geçen size halı sormuştum hatırlarsınız mutfak için önerinizle bir kaç yere baktım bunu aldım çok da güzel geldi ama mutfağa koyu mu kalmış bilemedim bunun bir de açık tonu vardı sizce bu mu iyi yoksa iade edip krem tonunu mu alayım bir de halının desenleri sizce çok mu karışık kalmış ?